Klantropologie

Klantropologie
Merk: Scriptum
Model: Boek
Spaarpunten: 10
Beschikbaarheid: In bestelling
Prijs: € 19,95
Excl. BTW: € 18,82
Oplage:  Bestellen
   - of toevoegen aan -   

De mens achter de klant houdt niet van zoeken maar van vinden. De mens achter de klant wil online en offline fatsoenlijk te woord gestaan worden. Hij betaalt voor een goed product en een goede dienstverlening, en als er onverhoopt iets misgaat, wil hij snel geholpen worden.

Dat lijkt een open deur, maar die deur blijkt in de praktijk zo dicht te zitten als het maar kan. Zeg nou zelf, hoe voelt u zich als mens serieus genomen en hoe vaak neemt u de mens achter uw klant serieus?

Op basis van haar eigen klant- en werkervaringen heeft de auteur een werkwijze ontwikkeld die zij klantropologie noemt; die bestaat uit stappen 'Kijk, luister en huiver', Knippen en plakken', 'Kaartlezen en padvinden en 'Groot denken, klein doen'. Met voorbeelden en cases in woord en beeld laat zij zien hoe het niet moet c.q. hoe het beter en klantvriendelijker kan.

Een kleurrijk en vernieuwend boek voor iedereen die last heeft van innovatiekriebels en klantgericht wil gaan werken, maar nog niet weet hoe daarmee te beginnen en hoe zijn organisatie daarin mee te krijgen.

 

Boek Specificaties
Titel Klantropologie
Sub-titel Groot denken, klein doen
Auteur(s) Jacqueline Fackeldey
Uitvoering Ingenaaid, 141 blz.
Publicatie 1e druk, 2012 - Nederlandstalig
EAN | ISBN - nr. EAN: 9789055948789

Beoordeel

Uw naam:


Uw beoordeling: Note: HTML-code wordt niet vertaald!

Oordeel: Slecht            Goed

Voer onderstaande code in:



Tenshare Advies BV | SalesStore © 2014