23 Meetpunten voor Sales Activity management

23 Meetpunten voor Sales Activity management
Merk: SalesManagement
Model: Boek
Spaarpunten: 15
Beschikbaarheid: Op voorraad
Prijs: € 18,00
Excl. BTW: € 16,98
Prijs in spaarpunten: 150
Oplage:  Bestellen
   - of toevoegen aan -   

Een sales manager is in de eerste plaats een manager in plaats van een verkoper. Net zoals andere managers binnen het bedrijf is hij ervoor verantwoordelijk om dingen gedaan te krijgen van andere mensen om economische doelstellingen te bereiken. Dingen gedaan krijgen betekent dat een sales manager actiegericht en doelgericht moet werken. Hij wordt afgerekend op wat wordt bereikt en niet op het proces dat wordt gemanaged. Deze resultaten moeten door anderen, in dit geval de verkopers, bereikt worden. Met het bereiken van economische doelstellingen wordt bedoeld dat een sales manager continu moet afwegen wat de financiële consequenties zijn van de acties. Waarop worden managementbeslissingen gebaseerd? Op welke wijze worden economische doelstellingen bereikt? Activity management biedt een praktische hulpmiddel. Door meetpunten (key performance indicatoren) in het verkoopproces te benoemen, worden de activiteiten van verkopers beter gepland en gecoacht. En dat leidt weer tot betere resultaten. Om die reden worden in dit boek 23 meetpunten voor activity management behandeld.

 

Boek Specificaties
Titel 23 Meetpunten voor Sales Activity management
Sub-titel  
Auteur(s) Harrie van Heck
Uitvoering Ingenaaid, 104 blz.
Publicatie 2e druk, 2010 - Nederlandstalig
EAN | ISBN - nr. EAN: 9789074864602

 

Boek Specificaties
Titel 23 Meetpunten voor Sales Activity management
Sub-titel
Auteur(s) Harrie van Heck
Uitvoering Ingenaaid, 104 blz.
Publicatie 2e druk, 2010 - Nederlandstalig
EAN | ISBN - nr. EAN: 9789074864602

Beoordeel

Uw naam:


Uw beoordeling: Note: HTML-code wordt niet vertaald!

Oordeel: Slecht            Goed

Voer onderstaande code in:



Tenshare Advies BV | SalesStore © 2014