Het evenement als sales instrument

Het evenement als sales instrument
Merk: SalesManagement
Model: Boek
Spaarpunten: 15
Beschikbaarheid: Op voorraad
Prijs: € 18,00
Excl. BTW: € 16,98
Prijs in spaarpunten: 150
Oplage:  Bestellen
   - of toevoegen aan -   

Evenementen worden vaak ad hoc en op zichzelf staand tot stand gebracht. Dat is zonde, gezien de investeringen die worden gedaan. Doordat evenementen niet als volwaardig verkoop- en marketinginstrument worden gezien, blijven er veel kansen liggen. Dat is de reden waarom veel evenementen een zeer vrijblijvend en 'fun' karakter hebben. Dit boekje geeft u inzicht in hoe u een evenement commercieel kunt opzetten, zonder dat uw relaties het idee krijgen dat zij alleen voor commerciële redenen zijn uitgenodigd.

Tevens treft u een overzicht aan van mogelijkheden die u kunt gebruiken om uw communicatie 'through the line' naar belangrijke doelgroepen in te zetten en optimaal gebruik te maken van off en online middelen die u ter beschikking staan. Door een volledig geïntegreerde aanpak bent u in staat een evenement volledig transparant te maken, zodat u vooraf beter uw strategieën kunt bepalen en de kosten tegen baten kunt afzetten.

 

Boek Specificaties
Titel Het evenement als sales instrument
Sub-titel  
Auteur(s) Michael Stern
Uitvoering Paperback, 120 blz.
Publicatie 2003 - Nederlandstalig
EAN | ISBN - nr. EAN: 9789013011647

 

Boek Specificaties
Titel Het evenement als sales instrument
Sub-titel
Auteur(s) Michael Stern
Uitvoering Paperback, 120 blz.
Publicatie 2003 - Nederlandstalig
EAN | ISBN - nr. EAN: 9789013011647

Beoordeel

Uw naam:


Uw beoordeling: Note: HTML-code wordt niet vertaald!

Oordeel: Slecht            Goed

Voer onderstaande code in:



Tenshare Advies BV | SalesStore © 2014