Overtuigend argumenteren met Delta-denken

Overtuigend argumenteren met Delta-denken
Merk: SalesManagement
Model: Boek
Spaarpunten: 15
Beschikbaarheid: Op voorraad
Prijs: € 24,00
Excl. BTW: € 22,64
Prijs in spaarpunten: 150
Oplage:  Bestellen
   - of toevoegen aan -   

Met de Delta-structuur brengen we onze argumentatie in kaart voordat we gaan argumenteren, schrijven of presenteren. Ideeën worden zo op hiërarchische wijze geordend. Eric de Vries beschrijft in deze verkoopvraagbaak het Delta-denken, een methode die bestaat uit vaste regels voor alle vormen van overtuigende communicatie in woord en geschrift. Hij onderscheidt daarbij drie stappen:
1. oriënteren op doel, lezer en centrale vraag, kernboodschap
2. inventariseren, selecteren en ordenen van ideeën, structuur aanbrengen
3. uitwerken van de Delta-structuur tot een tekst of presentatie.
Door deze methode toe te passen zorgen we ervoor dat een betoog helder en duidelijk is opgebouwd, zodat we kritische klanten als het ware begeleiden naar de oplossing van zijn probleem.

 

Boek Specificaties
Titel Overtuigend argumenteren met Delta-denken
Sub-titel 20 vragen en antwoorden
Auteur(s) Erik de Vries
Uitvoering Ingenaaid, 64 blz.
Publicatie 2001 - Nederlandstalig
EAN | ISBN - nr. EAN: 9789014082141

 

Boek Specificaties
Titel Overtuigend argumenteren met Delta-denken
Sub-titel 20 vragen en antwoorden
Auteur(s) Erik de Vries
Uitvoering Ingenaaid, 64 blz.
Publicatie 2001 - Nederlandstalig
EAN | ISBN - nr. EAN: 9789014082141

Beoordeel

Uw naam:


Uw beoordeling: Note: HTML-code wordt niet vertaald!

Oordeel: Slecht            Goed

Voer onderstaande code in:



Tenshare Advies BV | SalesStore © 2014